• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Ідеї В.Сухомлисьнкого - в практику роботи школи
Науково-методична лабораторія інформатики та інформаційних технологій навчання."Урок з використанням спадщини В.Сухомлинського". (інформатика, 5 клас)

Ідеї В.О. Сухомлинського у практиці роботи сучасної школи. (Відділ освіти Новомиргородської райдержадміністрації).

В.Сухомлинський і О.Захаренко: діалог через роки і відстані. Упорядники: Крутенко Ольга Володимирівна, завідувач лабораторії виховної роботи Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, Міцай Юлія Віталіївна, завідуюча навчально-методичним кабінетом виховної роботи та шкільних бібліотек Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського

Педагогічні ідеї В.О. Сухомлинського: практичне впровадження викладання предметів природничо-математичного напряму: метод. посіб. / Упоряд. Л.Хлань, С. Литвин, Л. Ткаченко, Т. Ціперко - Кіровоград. : Вид-во Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2013. – 44 с.

Трансформація гуманістичних ідей Василя Сухомлинського в освітньому просторі / Упоряд. Н.А. Калініченко. – Кіровоград: КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2013. – 210 с.

Майстер-клас методистів-кореспондентів: Творчі проекти / Упор. Н.А. Калініченко. – Кіровоград, 2013. – 196 с.

ПЕДАГОГІЧНА МОЗАЇКА «Він поклав своїм учням тепле серце в долоні» (з використанням творчої спадщини В.О. Сухомлинського) Підготувала Хлівна С.М., учитель-методист української мови і літератури Капітанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новомиргородської районної ради Кіровоградської області

Маловодянські казки (Збірка містить аматорські казки учнів молодших класів МАЛОВОДЯНСЬКОЇ ЗШ І-ІІІ СТУПЕНІВ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)

Кiлькiсть переглядiв: 372

Коментарi

  • Олена Плис

    2013-09-17 20:23:12

    Епоха радянської педагогіки представлена досить різноманітним спектром педагогічних ідей, вона пережила свою революцію. Як би зараз не сприймались її окремі положення, у цілому можна говорити про те, що досвід радянської педагогіки повинен бути оцінений із сучасних позицій і, можна не сумніватись, він дасть безліч ідей для майбутнього розвитку освіти. Безумовно, це стосується досвід В.Сухомлинського...